Kurs

I helgen har jag vart på kurs för John Ricketts, eftersom de är som de är så var jag med som teorideltagare.

Helt ok kurs, övningarna de gjorde var inget som jag inte sett och gjort förut men alltid bra att bli påmind. Framförallt så är de kul att få lite inspiration och titta på någon som är väldigt tydlig i sitt kroppsspråk. Svart eller vitt, inga gråskalor.

Hade vart riktigt kul att vart med tillsammans med Njola eller egentligen roligast hade vart att se honom jobba med henne. Men lite nytändning får man och jag ser fram emot att börja jobba henne igen 😊👍

Idag däremot har vi lite sjukstuga hemma. Lisa är förkyld, Lea lite tussig och fick vara hemma från skolan idag, jag har ont i halsen och Fredrik lika så.
Så vi har passat på att fixa i hallen. All väv är målad en strykning, fönstren nästan färdigspacklade så de kan grundmålas i morgon. Morgondagen bjuder alltså på målning 😜 i tanken försöker jag se mina fina blommor på fönsterbänkarna när jag håller på! Känns lite mer värt de då😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0