De där tråkiga

Ibland måste man göra även de tråkiga..

Så jag tog mig i kragen och rensade bort de mögliga ur balen, förhoppningsvis var de bara denna bal då de vart ett hål i den. Sedan mockade jag klart boxarna i stallet så de är klara ifall de blir skitväder. Passade även på att pussa på mina älskade små ponnysar (ja Lillan får räknas till ponny hon med).

Sen när Fredrik kom hem röjde vi ur skrubben och ställde in de som ska vara där samt storstädade sovrummet, hittade 9stycken nappar under sängen 😳 var visst dax å dra fram den!

Nu är barnen nattade, hästarna ska få mat och sedan tror jag bestämt att de är dax att dra igen gluggarna! 😴

Funderar på att beställa denna som förstoring och hänga ovan soffan i vardagsrummet. Tror de kan passa där sålänge de inte blir pixligt vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0