Upp, ner, fram och yillbaka

Lite så känns de väl kanske nu..

Den 23:e på beräknat datum tittade våran 3:e lilla prinsessa ut ☺️💞
Ja liten å liten, 52cm och 4120g.

Stolt storasyster Lea 😊
Lisa däremot vet inte alls vad hon ska ta sig till 😬

På måndag hoppas jag kunna börja promenera igång Silfra och mig själv 😉 hon är så go den damen!
Njola har fått ett nytt bakslag och jag får inte ta på grimman, måttligt less och besviken. Jag gillar verkligen den ponnyn men till vilket pris? Kanske man bara borde ge upp och inse att man varken har tid eller kunskap för att få till de bra?
Lillans försäkringspapper är efter en hel del ångest inskickade och nu inväntas svar från försäkringsbolaget.

Nya hyresgästen i stallet kom idag, tror de kan bli både bra och roligt 😊

Ne dags å vila lite efter målning av fönsterfoder och matintag. Snart vaknar nog lillfisen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0