Lugnet

Tänk vad man glömmer snabbt, hur smidigt var de inte med ett barn? 😂

Idag klev vi upp vid halv elva och har sedan spenderat dagen i soffan. Största ansträngningen var att klä på både mig och lillfisen för att gå ut och ge hästarna mat och vatten. Promenerade även våran väg fram och tillbaka, börjar vara riktigt kallt 😬
Lillfisen tyckte inte att de var så väldigt kul att åka vagn i alla fall!

Lagom till middag kom Lisa och Lea hem, laga lite enkel snabb middag och sedan lite mys i soffan. Som tur var somnade lillfisen lagom till läggdags för de andra två, så jag kunde natta Lisa utan större bekymmer. Tur ska man ha ibland 😉
Nu inväntar jag sambon och så börjar de visst knorras lite ute i vagnen.

Passar på att tipsa här med om att jag ska beställa produkter från Forever inom kort, så hojta till om du behöver något eller är nyfiken på produkterna!

Natti natt 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0