Mörkt

De blir mörkt snabbt nu på eftermiddagarna..

Igår när de trots allt var ljust ute och jag hade möjligheten att fara ut, ja då spöregnade de ena stunden och toksnöade nästa. Då försvann all motivation!
Men då min nya stallkompis skulle ut å skritta så tog vi följe, lite harig är fröken Silfra allt. Trevligt med sällskap, alldeles för dåligt av den varan!

Idag blev de däremot en tur till ridhuset för att träna. Red dit, hör inte till vanligheten.. Men eftersom jag får fina skavsår om jag går långt i ridatövlarna så fick de räcka med att gå hem!
Fick sällskap i ridhuset idag i form av en liten tjej på 6 månader och hennes mamma och två små hundar. Kul å få surra av dig lite 😊
Silfra gick bra, avslutade på "topp" med en fin bit tölt 👌
Tänkte verkligen på de vi tränade på för Sara, handen i tölten och i övergångarna, franska samlingen. Ska bli så intressant med sitsoptimeringen, idag var en sån dag då de kändes extra att jag inte riktigt får ner höger sittben eller att de vänstra kommer ner förmycke.. Beror på hur man vill se de 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0