Jobbhelg

Inte min jobbhelg utan Fredriks, vilket innebär att de bara vart jag och tjejerna. Å eftersom Lea har haft rejäl ögoninflammation och även hon ropat på nötterna för att ögonen klibbat igen så fick Lisa vara hos mormor och morfar. Även hon kan behöva lite egentid och blev dessutom jätteglad när jag sa att hon skulle få åka dit. Dock tror jag inte hon förstod att hon skulle åka utan Lea.. "Lea momma, Lea morpar" ropa hon medan hon fick på sig kläderna 😉

Trots att jag inte kunnat hästa mig så fick Silfra jobba i lördags, vilket var toppen eftersom hon gick lektion kvällen innan. Det var en tjej som jobbar mycke från marken lånade henne och jobbade i volten. Tror hon tyckte att de var en rolig och trevlig häst, om inte annat så tycker i alla fall jag de 😊

Nu är de dags att sova, alla tre tjejerna sover och det är bara att konstatera att man är lyckligt lottad som fått dessa prinsessor 💕

Ida Elsa Lea
Rut Ida Lisa
Ida Lova Lydia
❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0