Hästvecka

Höstlov och häst för hela slanten!

Måndagen bjöd på tömkörningsclinic, fick prova på att tömköra STOR häst 👍😅 kul var de!

Igår, tisdag, var de massage på häst med bla djupvågsmaskin. Byte av kunskap och diskutioner.
Sedan rykttävling, mäkta stolt unge som vann 😉 för att avsluta dagen med att kolla på dressyrträningar. Blev dock tidig kväll då huvudet inte ville vara med..

Idag blev de halloweenshow på ridskolan.

I morgon står löshoppning på schemat och Silfra ska få vara med och skutta 😊

Känner att min ponny kanske inte fått göra så mycke dessa dagar men jag tror hon tycker de är ok ändå 😉

Till veckan blir de lite parelli träning och så har jag anmält mig till en lektion/genomgång i sitsoptimering den 6:e december. Ska bli hur intressant som helst! Min julklapp till mig själv 😃

Bjuder på en bild från fredagens tömkörningslektionen för Sara. Kan man inte rida får man "springa" 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0