Som sagt

Träningen blev inställd, så nu taggar vi om för morgondagen!

Jag och Silfra drar till Berit Edvardsson i  Aspås och rider kurs! Ska bli kul, aldrig vart dit tidigare och inte heller ridit för henne tidigare 👍 
Dock hört mycke positivt och förhoppningsvis kommer vi hem med nya verktyg!

Njola har miljötränats idag, märker att jag börjar känna henne mer väl. Vet/känner på mig innan när hon tänker kasta sig bakåt och oftast när hon tänker sprätta med. Lite och ofta samt med långsiktiga mål, de är planen för min fantastiska häst 💕

Katten från gårdagen har spenderat hela sin dag här idag med, Lisa blev aningens uppspelt när hon såg honom genom altandörren i morse 😂

Älskade unge 🙈🙊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0