Skatt och bokslut

Sådär då var skatten betald och bokslutet gjort, inte för att jag gör de själv men gjort är de ändå 😊

Igår flyttade det in en stor vit häst här och de kommer ta en stund att vänja dig med att hon är så stor 🙊 hoppas de ska fungera bra, känner att jag vart själv väldigt länge och har blivit väldigt bekväm med de. 

Kan vara bra för Njola med lite rörelse och människor som ska hantera henne bara de är på hennes nivå, min lilla prinsessa 💕

Ikväll gick jag Lea och Lisa bort till ridskolan och tittade på shettisfölet som seriöst måste vara de sötaste jag sett 😍 de kommer bli shettisuppfödning här när jag blir gammal!

I övrigt så har jag jobbat och jobbat lite till idag, så strax ska jag landa i sängen och hoppas att alla sover gott fram till kl 7 i morgon... Hoppas...

Två av tre favoriter 😊❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0