Kurs

Dagen började tidigt, närmare bestämt kl 05 med hästutsläpp och sedan packa ihop familjen och dra till Östersund! 

Jag har nämligen roat mig med att gå Hot Stone massagekurs idag. Roligt var de och hem med mig kom 32 lavastenar och ett diplom, värmare till stenarna får bli senare helt enkelt. 

Hann även in en sväng på hööks, nosludd till ponnyn, rosa grep och en svettskrapa senare bar de iväg på Jula där de mest blev godis köpt 😇

Hemma igen blev de mys med Njola som fick jobba och äta lite gräs uppe i volten. Denna fantastiskt fina ponny 😍

Nu e jag trött och ska dessutom få 2 sovmornar eller vad de heter. Jag ska inte släppa ut hästarna själv trots att jag är hemma, snacka lyx! 

Natti natt 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0