Kul å rida!

Tänkas vad de kan va kul å rida! Igår tog jag och Silfra oss en promenad till ridskolan, planen var ett kort pass på uteridbanan men jag frös rätt bra när vi kom dit så vi gick in i ridhuset istället!
Cool tjej som inte såg ett dugg brydd ut trots flera storhästar, hinder och bommar. Då vi är helt i lära känna varandra fasen så började vi med lite skritt och sedan trav, övergick till tölten och de tog en stund innan hon förstod att de var de jag ville. Men tillslut kom de ett lateralt rörelsemönster 😉 avslutade med en galopp och promenad hem. Duktig tjej och kul var de! 

Njola fick bli lite pussad och borstad på, tycker hon tappar pälsen så dåligt 😕 men jag har ju inget att jämföra med då hon inte bodde här i våras.

Bara konstatera - hästar ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0