Fredagsmys

Ja precis, de är väl de som består av att fixa boxvägg och skura box? Nu är de i alla fall gjort och riktigt jäkla vrång kommer jag bli om någon mer lämnar mitt stall utan att skura ur boxen efter sig! Inte kul att fli bort andras skit 😤

Som sagt nu är de värsta gjort och de får bli storstäd av hela stallet i sommar. När jag sedan har förmycke pengar ska jag ha platsplank, lättskurat och hygieniskt 👍

Njola har idag fått äta gräs i volten och på kuppen blev de lite jobb. Ikväll när vi tog in hästarna konstaterade jag att myggen vaknat och att jag faktiskt har en hel del myggmedel hemma 😊

Gårdagens diplom 😊👍

Körde lite ansiktsstenar på Lea och Fredrik idag och de uppskattades! Sedan fick Lea prova att göra på mig, hon är riktigt duktig min stortjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0