Tidig morgon

Efter en lång natt med en snorig Lisa så blev de e tidig morgon vid 05.40. Ja hon lattjade runt till 7 innan vi knatade ner men de är inte avkopplande att ha en virvelvind i sängen som inte har någon koll på höjdskillnader 😬

Även nere så blev de till att gå ut i blåsten för att släppa ut de svarta damerna! Njola sköter sig och idag stod hon avslappnat när grimman togs på 👍
Lillan har bråttom som vanligt men sköter sig trots allt 😉

Nu sover pyret och jag funderar starkt på att göra de jag med! Men mycket som snurrar i huvudet, både roliga och irriterande saker. 
Trots att jag är övertygad om att allt kommer bli till de bättre här i livet så kan jag inte sluta störa mig på att endel sköter saker och ting så jäkla inkorrekt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0