Pulsa skogsstig

Idag har man fått upp flåset! Mirja skrittade Lillan och jag gick med Njola, blev en tripp i skogen i snön. Jobbigt men så mycke trevligare än att gå efter vägen.

Här är förresten de produkter jag har hemma nu, något som är intressant så hojta bara till 😊

Deon är som jag tidigare nämt (tror jag) alkohol och aluminiumfri, riktigt bra tycker jag att den är. 

Aleo propolis crémen är super för torra händer då den är riktigt fet. Den brukar Lea få använda som har händer som supertorra. Den går även att kombinera med Aleo gelly, dock blir dem inte fri från vatten men lite lättare att smörja in. 

Lite om några produkter, som sagt detta är ett axplock av vad som finns. Nyfiken på mer produkter? Jag kan ordna en produktkväll om de är intressant 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0