Liiiite energi i alla fall

Lyckades ikväll leta reda på lite energi och tog mig en promenad med Lillan, skitjobbigt i snön. Tur de inte packas under mina fötter som de gör i Lillans, får prova klippa ut sulor ur glasslådelock.

Sedan hade jag en sur ponny i hagen när vi kom tillbaka, så de tog en stund innan hon bestämde sig för att följa med mig in. Väl inne borstades snön bort, drogs grimskaftet över kroppen och avslutningsvis la jag på och av ett schabrak X antal gånger. Måste ju börja ta tag i detta ordentligt! Vill att hon ska stå avslappnat när man för saker, de har hon aldrig gjort under den tid hon bott här. 

Förutom detta så fick jag ett par gardiner till sovrummet av min mamma idag som jag sydde upp och så gjorde jag band av de tyg som klipptes bort. Var som dags att byta gardiner efter att ha haft samma i sovrummet sedan vi flyttade hit 🙊😬

Dålig bild men lite gulligt blev de allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0