Fyra månader

Igår gjorde jag något jag inte gjort på länge. Jag hoppade upp och red Lillan i 20 minuter rakt fram i skritt, första ridturen på 4 månader! Aningens pigg pingla som koncentrerade sig på de mesta utom mig 🙊
Nu har vi ett strikt uppstartschema vi ska följa framöver, så får vi väl se hur de går. Hon kändes precis som vanligt, som en banan med höger bak utanför. Stretchade ryggen efter och den kändes helt okej.

Förutom ridturen så fick båda brudarna snygga fötter igår. Eller ja snyggare kan vi väl säga om Lillan 😬 

Hann även med en timmas jobb igår eftermiddag och de är alltid lika kul 👍

Idag har jag mest snorat och hoppas att de ska va bättre till i morgon! Kom iväg på BVC's föräldraträff också idag, sista och enda träffen vi vart på. Bra jobbat 😬 fick med oss hand och fotavtrycken Lisa gjorde där förut. Kul att ha tycker jag!

Blev en promenad med Lillan på kvällskvisten i sällskap med Mirja och Ella. Tänk vad läskiga skidåkarna var ikväll, suck. Skulle behöva ha en hage där borta som hon kunde stå i nån timma varje kväll. 

Sist men inte minst så fick jag hem min fina almanacka idag 👍😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0