Förkyld

Hur ofta händer de? Nästan aldrig men nu verkar man vara i ett fast grepp, Lisa med tyvärr 😕
Kändes rätt bra på morgonen idag men på eftermiddagen visade förkylningen sitt rätta jag!

Men jag hann massera lite på förmiddagen innan i alla fall 👍😊
 
Vet inte om jag nämnt de här tidigare men jag är nu återförsäljare av Forever livings produkter. Produkter som jag verkligen gillar och endel har jag använt i flera år redan. Känns kul och första beställningen är på intågande. Bland annat finns det ett linement hemma snart samt ett alkohol och aluminiumfritt deodorantstift. Givet en hel del mer också! Kan presentera produkterna närmre när de väl är hemma 😊

Skulle egentligen vart ut pch skrittat Lillan idag men så blev de helt enkelt inte! Såhär såg de i alla fall ut o förrgår 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0