Nationaldagen

På självaste nationaldagen har jag vart och satt om (kastat & delat) blommor hos min bror. Så nu har han finare blommor än innan 😜 kastade en del av dom han hade och delade på några jag hade hemma så han fick nya 👍
Så på kuppen fick ju några av mina ny jord och lite kärlek med 😉

Hann även iväg och kika lite på klubbmästerskapen i hoppning på ridskolan på förmiddagen. 

Ikväll har jag vart ute och ridit tillsammans med Mirja. Hon red Silfra och jag tog Lillan, de var ju inte igår kan man säga! Märks att Lillan är aningens bredare än Silfra, känns i ljumskarna nu 😬 tur de märks först efter man hoppat av 😏
Båda damern fick på sig flughuvor innan de gick ut också, lite mindre ohyra som stör då.

Nu inväntar jag bara att Lisa ska somna så ska jag gå ut en sväng och sedan sova själv 😊 natti natt!

Lite rabarber 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0