Golv

Tänk att de alltid ska bli värre innan de blir bättre 😬 tur de blir bra i slutändan!

Herrn i huset har jobbat på bra idag😘 inte direkt så kul att hålla på med de där 😬

Kvällskvisten bjöd i alla fall på hallonplockning bland getingarna. Blev nästan två liter bär, så i morgon ska jag koka sylt 👍
Förhoppningsvis ska vi hinna plocka några liter till innan säsongen är över.

Nu är kroppen död och jag tänker sova! För i morgon ska de fixas ännu mer med golvet och så ska jag hämta fotöljen som jag budat hem. Blir spännande att se vad de är för något och vad de kommer att bli av den i framtiden!
Håller även tummarna för att Lisa ska va piggare i morgon, jäkla förkylning.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0