Snö 😊

Just nu singlar de stora snöflingor ner från skyn, rätt mysigt tycker jag 😊 hade jag haft en lite stabilare häst hade jag vart ute och ridit, men de lutar åt en härlig promenad istället!

Igår var jag iväg på "party" eller visning eller vad man vill kalla de för, de var Forever livings produkter och jag gillar dom sedan innan och de lutar åt att bli återförsäljare. Sedan tänker jag att deras linement kommer passa mig och mina behandlingar. Kan nog bli bra dehär 😊

På kvällen så hjälpte Fredrik mig med att stretcha Lillan och sedan blev de en promenad med Njola. Vi knatade ner för lindbergsbacken med fokus på att gå långsamt för att träna rygg och rumpa. 
Något som slog mig på våran promenad var hur i hela h-vete endel kör förbi en häst. Tror nån verkligen att de lilla snöret man håller i stoppar en rädd häst på 300-600kg? I vilket fall skötte hon sig helt ok, men vi får träna på då de inte blir någe tok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0