Reflektion

Efter en dags jobb och en trerätters middag så rullar man visst fram 😬
Men vilken karl man har ändå som fixar så fint!



När man ändå rullar så rullade jag ut i stallet. Blev en tripp till ridhuset och de gick okej, hon har trots allt vilat en vecka. Jag sätter efter våran lilla "kris" inte tillräckligt med energi i henne, vilket gör att hon ofta tar chansen och stannar. Så där har vi lite att jobba på! Att jag sedan har svårt att låta bli vänster tygel när jag rider i vänster varv gör mig halvt galen. För jag vet de och känner stor skillnad när jag lättar och breddar, tölten blir ren och fin då. Tror även jag måste bli kvickare och våga "knacka" lite med vänster skänkel då gärna vänster bak vill komma innanför spåret. Som rubriken säger - reflektion.

Lillan har stretchas och pussats på, hon är bra söt 💕


Hon är även kal lite över allt 🙈🙊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0