På't bara

Eftersom jag vet att ingen vill köpa en häst som inte går fånga i hagen så får jag väl helt enkelt gilla läget och göra de bästa av situationen. Känns som att problemet inte försvinner av att skicka henne på träning heller, visst ridmässigt skulle de absolut vara toppen men med resten då 😐

Så ikväll liksom igårkväll öppnade jag inte hagen när hon skulle gå in förrän hon kom och ställde sig bredvid mig. De tar tid, tålamod och ännu mer tid. Känns inte som någon mening att försöka få tag i henne heller för jag skulle få hålla på hela natten och lite till.
I boxen gick de snabbare idag att få henne att vara mysig och komma än igår, så efter att vi myst lite blev det en promenad ute. Väl tillbaka fick hon sitt hö, betfor och magic. Betfor får hon bara för att få i sig magicen. 

Lillan har jag stretchat och så, lite svårt att få till men jag gör mitt bästa. Dessutom så tycker hon faktiskt att de är lite mysigt att bli pysslad med ❤️

Så ser i alla fall hästlivet ut just nu, inte vidarens kul alls skulle jag vilja påstå. 

Igårkväll spelade jag och Fredrik Alfapet när kidsen sov. Idag blev de Diamond med både Lea och Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0