Party on!

Eller så existerar inte de i min värld 😬

Så vad händer, Lillan stretchas och masseras och hålls tummarna för inför återbesöket. Nu vill vi komma igång!

Njola har fått ett rejält bakslag och går inte hämta i hagen utan jag har fått bygga en gång in till stallet från hagen. Väl inne i boxen krävs de övertalning för att hon ska komma, men när hon väl bestämt sig är hon en knähund 😊

Hon ligger ute på annons men ingen har hört av sig, för vem vill ha en svårfångad häst?! 
Så typiskt när de börjat gå bra i ridningen igen, då blir de någe annat skit. Tålamodsträning i allra bästa form?  Tyvärr behöver man äta och sova normalt för att tycka att de är bra träning. 

Igår skulle vi ha vart med och tränat för Sara men i sista stund, efter att ha hållt på lääänge för att få tagna henne och ändå tillslut fick låta henne gå in själv, så bestämde jag mig för att inte vara med. Hon fick jobba i volten istället. Kanske dumt, men så fick de bli. 
Så jag parkerade på läktaren istället och de är alltid trevligt att surra med folk och titta på fina hästar och ambitiösa ryttare. 

Förutom de så har jag börjat ge Njola NAF magic som är ett tillskott med bla magnesium som ska vara bra för oroliga själar. Dag 3 blir det idag. Så hoppas de hjälper! 

Om vi bortser från djuren så har de blitt några dagars jobb i veckan. Kidsen är fortfarande inte helt fri från förkylning men mycke bättre i alla fall 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0