Kassa telefon!

Efter en promenad till ridhuset och där lite arbete från marken i repgrimma och lina, så tänkte jag i min enfald ta kort på "stationerna" jag gjort och på ponnyn som hade nya grimman på sig. Men serni den här telefonen klarar fan ingen kyla alls så de blev inga kort 😤
Hur kan man göra en telefon som drar allt batteri direkt när de blir lite kallt ute?  

Tyvärr är jag lite snål så den får duga ett tag till, finns roligare saker att köpa för pengarna. 

Åter till dagens pass, vi körade lite circling game från parellin. Mellan sockerbitar och över bommar, så vitt jag vet har hon aldrig jobbat bommar men klarade de galant direkt. Avslutade med att göra "åttan", där man sänder hästen i en åtta runt två konor men själv står man på samma ställe. Gick helt ok för att vara första gången. Jag tycker de är kul att kunna plocka saker från olika grenar och från olika tänk för att sedan använda de som man tycker passar. 

Om vi bortser från hästeriet så har jag bakat biskvier idag 👍

Dom blev lite som dom blev, men goda är som 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0