Känslan

Ni vet den där känslan när man känner att man verkligen är påväg uppåt och på några timmar inser att man står på botten igen.. Ja precis så är de idag, tack å välkommen!

Jaja så är de, bit ihop, grina en skvätt och kom igen!

Vi kom iväg med Lillan idag i alla fall, transporten låg fint efter bilen och de var våran premiärtur med den också 👍
Hon har idag blitt bedövad i alla leder i båda bakbenen och slutligen sprutad i kotlederna i båda bak. Även fått antiinflammatoriskt och muskelavslappnande i länden, nu ska vi till Equiterapeftn och sedan återbesök om två veckor. Tacka vet jag bra försäkringar! Har inte ångrat en gång att jag valt att försäkra ordentligt trots att de kostar en hel del. 
Fröken fräken lyckades även kliva på min fot idag, samma fot som Njola klev på och precis på samma ställe 😭 så nu e den ondare och även lite blåare igen!

Något positivt i de hela är att vi fått lastträna, hon är verkligen i behov av de men när hon tillslut kliver på står hon som ett ljus ❤️ 

De va hästeriet de och resten förtäljer inte historien i denna blogg. 

Hela familjen på hästäventyr som Lea kallar de😉 dock aningens besviken att hon inte fick se några röntgenplåtar!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Härligt att läsa att du är nöjd med transporten. Då hoppas jag att hästarna ska vilja åka i den också ☺

Svar: Absolut! Lillan stod som ett ljus när hon väl bestämt sig för att gå in, jäkla sto 😉
stallgarde.blogg.se

2016-01-13 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0