Equiterapeut

Happ redan onsdag!

Lillan har idag blivit genomgången av Equiterapeut och var otroligt stel i länden så nu är hon stretchad rejält eller mobiliserad som de kallas. De som känner mig vet att jag är otroligt skeptisk till kiropraktik, kanske mest av egna inte så bra erfarenheter men även då jag tycker de är Quick fix ofta. Säger inte att de är dåligt, men i många fall behövs lite mer än ett "knäck". 
Behandlingen Lillan fick var inga "knäck" utan lite mer som jag jobbar med människor med specifika problem. 

Sedan är nig många terapeuter (av alla dess slag) lite dåliga på att ge konkreta tränings/stretching/massage råd att ta hem. Vilket jag kan erkänna att jag ibland är dålig på själv, måste bli bättre på de helt enkelt. 

Åter till Lillan, vi har nu fått saker som ska göras dagligen framöver. Håll tummarna att detta blir bra! 

En annan sak som är kul när man ser folk behandla och vissa saker de gör är nya och andra sådant man skälv här, de är att man blir så inspirerad och taggad att själv komma igång! 😊

Finast mulen 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0