Söndagsångesten

Vet inte vad det är med söndagar, även om man inte jobbar dagen efter så är de ändå den där känslan. I och för sig jobbar jag i morgon men när man är på plats så är de alltid lugnt 😊

Blev mys med hästarna i hagen idag, jo då jag vet att jag inte gjort något direkt på länge. Men jag har inte haft lust och för Njola är de viktigast just nu att man bara är där och tar på henne titt som tätt. Som idag var Lea in och kramade på henne och även Fredrik kom och mutade med lite godis samt kliade i pannan. 
 Lillan vilar inför återbesök på onsdag, de vill säga om hon tänkte gå in i transporten - skithäst ibland. 

Barnen sover, Fredrik isolerar ute i utbyggnaden och jag har ett fröknäcke i ugnen. Hoppas de blir bra!

Middagstips: https://www.coop.se/recept--mat/recept/a/asiatisk-fiskpanna-med-tomater-och-sockeraertor/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0