Ska nog gå

Tänkas att så fort man tror man har lite koll på läget så visar de sig att man inte hade de alls!

Blev en tripp till ridhuset igår tillsammans med Katarina. Jobbade Njola på lina i lite olika övningar, hon kändes stabil och bra idag. Tog dessutom bara 15-20 min att få tag o henne i hagen, har inte provat sedan Lina var här och då tog de ju 1 1/2 h. Framsteg!  
Dessutom kom Fredrik in för någon kväll sedan och tyckte hon hade tuffat till sig då hon faktiskt gick i närheten av honom, alltså inte med ett avstånd på 5 meter. Man får se de lilla i de hela, hon är väldigt söt 😉

Konstaterat att de senast 1 1/2-2 åren verkligen innehållit många jobbiga saker och givet även bra saker. Fast överhängande jobbiga. Aska, Birta och Vinur finns inte längre, Lillan är dålig och så ett rejält bakslag på Njola. När ska de börja gå bra på riktigt igen? 
Visst, djur är inte hela världen men trots de en väldigt stor del av min värld!

Till något kul och oväntat, jag har vunnit en tävling på Facebook. De har aldrig tidigare hänt! Vann ett pannband i valfritt utförande/färg, så nu inväntar jag ett i svart läder med vita pärlor och massa bling 😍 bara hålla tummarna de passar ihop med min fina nosgrimma!

Ica maxi häng innan hemfärd 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0