Mer än en vecka

Tiden går fort och mycke händer. 
Nu i veckan så gjorde jag Sara (som jag tränar för) sällskap ner till Stockholm då hon red kurs för Olil Amble. Roligt men intensivt kan man väl säga, så blir man såklart sjukt ridsugen när man sitter på läktaren. Vi åkte i tisdags och kom hem på torsdagskvällen, trött som bara den!

På fredagen kom en tjej som heter Lina hit som jobbar enligt Parellis princip. Fick tips på hur jag skulle jobba för att få komma fram till Njola i hagen, tog tid men vi lyckades och fröken somnade nästan med mulen i mina händer. 

Avslutade fredagen med magsjuka och ligger fortfarande i sängen. Febern verkar ha gett med sig så nu gäller de att få i sig något också. Fredrik jobbar, som tur är kunde tjejerna vara hos mamma och snälla Mirja har skött om hästarna. Vad skulle man göra utan dessa fantastiska människor man har i sitt liv? 💕

Lisa fyller dessutom 1 år idag men vi får nog fira henne nästa helg istället!

I sommar ska vi bygga lösdrift, prio 1 just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0