Fredag!

Då var de äntligen helg eller vad jag ska säga, Fredrik kommer hem och de är alltid skönt ❤️

Igårkväll hade vi terapeutkväll och bytte bahandlingar, så nu har högeraxeln fått vad den tål 😉
Även Mirja fick sig en omgång men den avslutades med Hot Stones. Måste helt enkelt gå kursen och införskaffa stenar 👍 
Klockan var så sent att jag inte minns sist jag var vaken så länge innan vi kom i säng! Men de är verkligen kul att nördprata muskler och behandlingar, tänk vad man lär sig av varandra. Även fått tips om en bra bok jag måste införskaffa. Känner mig peppad för framtiden nu 😊

Idag blev de tomt hemma när besöket lämnat huset. Lisa passade då på att sova medan jag och Lea spelade lite spel. 
Sedan tog vi och hälsade på uppe hos grannarna en sväng, bor så nära men ändå blir de så sällan. Lisa somnade i vagnen påväg hem så jag passade på att mysa ned hästarna i hagen och Lea packade hö. Något hon gör för att träna eftersom hon ska ju ha häst när hon blir stor och då måste man kunna de 😜

Nu sover tjejerna, Lisa har feber vilket förklarar avsaknaden av sömn inatt. Så alvedon innan sänggåendet och tummarna är hållna för mer sömn inatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0