Djungelhuset

Blev en oplanerad tripp in till Östersund igår för att gå på Djungelhuset. Lea sprang sig svettig och trött, Lisa med 😜
Roligast tyckte Lisa de var att åka rutschkanan, satt i mitt eller Fredriks knä och tokskrattade. Går ju rätt snabbt!

Lunch åt vi på Östersunds arena när vi kom in till stan. Riktigt fin arena, tänk om man haft den gymnastiksalen när man höll på å tränade 👍

Efter Djungelhuset blev de en tripp på lekia, en haklapp med armar och ett spel blev de där. Vidare till XXL och jag fick mig ett par fodrade ridhanskar av Fredrik. Supersköna HV polo, sällan man hittar smidiga fodrade handskar! 

Middag och en rundtur på Coop avslutade dagen. Hur trött som helst var jag och somnade strax efter nio. Tur jag har en snäll sambo som mockade och tog in hästarn ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0