Alla ❤️s dag

Dagen till ära har jag inte gjort just något alls! 

Mannen i mitt liv (Fredrik alltså, Vinur finns ju inte längre) har däremot gjort massor! Skottat snö, fixat stallet och dessutom kastat ut en av boxarna i stallet 😊👍
De har vi pratat om länge men de har inte blivit av helt enkelt. Gisses vad jag tycker de kändes stort och bra! Nu kommer stackars hovslagaren Sara trängas i stallgången. Tänkte ta ett kort men min superduperbra telefon dör så fort de är kallt ute och batteriet inte är fullt 😐

Middag fick vi hos svärföräldrarna när vi hämtade Lea, vardagslyx 😊 lite lotter, blommor och godis fick vi också i alla 💕 present. 
Roligt också att Lisa börjat kunna äta samma mat som oss, hamnar lite överallt men hon tycker de är kul!

Ikväll blev jag dessutom väldigt glad i min ponny som kom nästan direkt fram när hon skulle gå in. Gick runt och klappade på henne och när jag gick bort från henne hakade hon på. Visst för att hon vet att vi ska in, men för några veckor sedan kunde jag inte få på ett grimskaft när vi skulle in. Så ja jag blir glad 😊

Detta däremot är i min värld den perfekta hästen allt borde ha haft. Pigg, glad, lyhörd, kul att jobba med och totalt orädd.  Hur ofta får man allt de i samma häst? På bilden var hon bara liten, 2år tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0