Hårig kärlek

Visst låter de lite sjukt men konstigt nog så är de så. För nu när man inte kan göra just någe eftersom man är en astmatant efter att ha hämtat posten och man kan ju inte longera 7 dagar i veckan i flera månader..
Så blir man ju aningens känslig i humöret och bitvis riktigt jäkla less på allt. Då kan man gå ut i hagen och snusa lite mular, för då känns livet ändå lite bättre 💕

Ikväll har jag snusat mule, borstat och lagt om Njolas sår. Ja de är inte mycke till sår men tänkte vänta tills de är någon lite mindre regnig dag med att ta bort bandaget helt.

Visst är hon vacker min ponny. Vi har en lång väg innan vi är på banan igen, mycke jobb mentalt för både mig och henne. Anledning till att ens kämpa vidare är att hon har allt jag önskar i en häst, känslig, vacker och mycke gång. Tänk den dagen allt sitter på plats..

Tur jag även har Silfra att luta mig mot när allt kommer kännas totalt misslyckat och jag bara vill ge upp, för dom dagarna kommer de komma många av framöver..

Nu däremot tänker jag äta lite mer kakor och se fram emot utmaningarna som mina tjejer kommer ge mig ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0