Mycke

Tänk att allt ska ske samtidigt, vet inte ens vad jag ska tycka och tänka ibland men de brukar lösa sig tillslut!

Lillan har i alla fall fått en ny "ägare" eller ja vi provar och ser hur de går. Hon står kvar hemma men typ utlånad på foder under en period, så kanske de slutar i en försäljning. Jag får känna efter och hon som har henne får känna efter, blir nog bra!

Projektet Njola går sakta framåt, ridningen är lagd på hyllan för ett tag framöver. Vi koncentrerar oss på att bygga självförtroende och tillit. 

Jobbar gör jag, spännande och roligt men hjärnan är död på eftermiddagen 😉 bokar in massagekunder efter bästa förmåga men inte alltid så enkelt att få ihop allt! Tur jag gillar båda jobben!

Nu är kidsen nattade, hästarna ska snart in och jag ska vila 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0