Lastträna

Äntligen har jag fått tummen ur och lasttränat Njola! Hon tyckte att de var lite läskigt just med bakhovarna, framhovarna var inte så fasligt att kliva på med. Lååång ponny blev de 😜 fast att gå baklänges ut ur transporten är nog läskigast 🙊

Men vi gick in och ut några gånger, stängde inte igen eller något sådant, utan tanken var att vänja sig och framförallt vara lugn och avslappnad. Tycker hon fick godkänt i alla fall, transporten står dessutom påkopplad på bilen och kvar på infarten ifall jag får för mig att lastträna i morgon med 😊

Målet eller ja de hade vart kul i alla fall, de är att kunna skicka in henne och stänga sedan. Så jag kan göra allt själv 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0