Gjort stan

Helt slut efter en dag i stan med Mirja och småtjejerna. Började med att besöka Frösö hästgård för att se lite dressyrträning, väldigt fin anläggning och trevligt bemötande. Tyvärr så kom vi precis när nästa lektion hade blivit inställd så vi fick bara se en halv lektion. Så istället för att vänta en timma for vi och åt lunch på Tages 😊👍
Lite trött med vid gott humör!

När maten var intagen bestämde vi oss för affärer istället för att se mer träningar, detta då lektionerna reds med hörsnäcka och dom som sitter på läktaren då inte hör något. Lite trist kan jag tycka men jag förstår de praktiska!

Så efter hööks, xxl, Lindex, djuraffären och avslutningsvis fika på coffe house bar de iväg hemåt! 
Blev mest handlat till Lea, ridbrallor, regnställ och 3par byxor. Själv fick jag mig en fruktkorg 😜

Nu sover tjejerna och snart jag med 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0