Då var de lördag tillslut!

Igår var de Saraträning och jag fick som jag nämt låna grannens ponny. De gick bra och kul var de 😊👍
Min ponny däremot blev det inget ridet på alls, hon hade inte riktigt hovarna på marken. Utan vi jobbade med att böja huvudet för att få henne att sänka sig, tror de blev lite mycke press på henne för att de skulle ge bra resultat igår. Varje dag är olika i min ponnys värld. Däremot tyckte hon de var riktigt skönt att komma hem igen. För när sadel och träns var borta och hon stod i boxen så kom hon och ställde sig med huvudet vid min höft. Där stod hon och halvsov trots att de var mat i boxen. Så ja då fick man sin dos av kärlek i alla fall😉❤️

Mirja promenerade med Lillan bort till ridhuset och hon såg ut som att hon tyckete de var skönt att komma ut en sväng. Lillan alltså, inte Mirja 😜

Nu är de i alla fall helg och bara 1 timmas jobb finns på schemat. Kanske ska ta tag i min odling då, sätta om lite plantera 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0