Tisdag

Då har vi tagit oss igenom tisdagen också, inte många timmars sömn inatt kan man säga! Lyckades få iväg Lea på skolan, hämta lite saker på pigget, sova i soffan en sväng, hämta Lea igen, laga middag... Efter middagen dök mamma och pappa upp och jag fick åka lastbil till Dollar för att inhandla handdukar medans mamma va med tjejerna 👍
Lagom till nattning av tjejerna kom Fredrik hem och jag gick ut till stallet i sällskap av Mirja. 

Först ut blev Lillan som fick jobba galopp i volten, de tar sig sa mordbrännaren! Medan hon jobbade fick Njola stå i stallet och de var ju inga problem att stå där själv 😊
Därefter blev de en promenad med backträning för Njola och Lillan fick stå i stallet själv 😬 shit va de smäller i väggarna, känns som att de verkligen är på tiden att man börjar träna detta! 
Nu står damerna ute med regntäcken på sig, för de ska tydligen regna inatt och mina damer är gjorda av socker 😇

Nu ska jag packa ihop inför en jobbdag i morgon! Natti natt! 

Fina tjejen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0