Ridlekis

Vilken hästdag de blev idag!

Först red jag Lillan på uteplanen, som sagt jag vill ju inte ha en kola i morgon. Hon skötte sig ok, lite seg i de mesta som de brukar vara när hon stått förmycke. 
Efter de blev de en tur till uteplanen med Njola, gick bara fint de. Söker sig framåt nedåt i traven och tickar fint i tölten 👍 så nu måste jag bara införskaffa en sadel som passar. Synd att den inte kommer passa så länge bara 😬 men positivt eftersom de är pågrund av att hon förhoppningsvis har mer muskler!

Sedan blev de ridlekis med Lea 😊tror hon tyckte de va riktigt riktigt skoj 😃 så nu taggar hon inför nästa torsdag!

Sist men inte minst red jag ut Frenja tillsammans med grannarna och hon skötte sig som vanligt utmärkt! 

Nu e jag trött och hoppas få sova, inte vart överdrivet mycke sömn på sista veckan..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0