Ingenting blir som de ska

Hade tänkt att jag skulle ha hunnit hållit på med Lillan både igår och idag, men med ungar och som gräsänka brukar livet lixom trassla till sig rätt ofta! Nästan ingen sömn på två nätter gör inte saken bättre..

Så i morgon SKA jag rida Lillan ett lättare pass på ridplanen, annars kommer hon va en kola på fredag på Sara träningen. Seg i huvud och kropp blir hon när hon stått förmycke!
Frenja och jag ska ut med grannen i morgon kväll på en tur. Vart får vi väl se 😉

Njola har jag inget bestämt med, hon ska inte gå lektion på fredag så vi får väl helt enkelt se i morgon hur de känns! 

Tänk om man kunde vinna en massa pengar, då skulle hag boka upp höstens träningar direkt! Sara träningarna är visserligen redan spikade men lite hoppning och andra kurser vore bra att få in med 👍
Lilla Frenja ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0