Halv 8

Tror min dotter blev inspirerad av "halv 8 hos mig" idag!

Inte tokigt alls ❤️

Förutom middagen så har jag vart med Lillan till ridhuset och tränat idag, gick okej kan man väl säga. Började med lite trav på volter följt med rakriktining på långsidor och medellinjen. Avslutade med galoppfattningar, vilket gick rätt bra. Har ändrat upplägget lite, förut har vi jobbat med fattningarna direkt efter varvbyter på en 8:a. Nu väntade jag med fattningen till vi kom fram till kortsidan av ridplanen efter varvbytet, vips gick de bättre! Så ibland är de inte mycke som behövs.

Njola blev det inget med idag, vi har ju ingen sadel 😬 fått sålt stubben sadeln om jag inte nämnt de innan. 

Nu har jag nattat kidsen och ska koka lite lingonsylt 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0