Ridlekis 7

Torsdag igen och ridlekis avklarat för denna gång 😊 är som lite mysigt att komma iväg bara jag och Lea!

Hon fick rida Mulle Bus idag med och som hon säger "han känns så trygg" 👍 tränat lättridning i trav och stått lätt sits över bommar. Känns som rätt nivå på ridningen och barna tycker de är kul. Däremot hade jag gärna betalat en slant till och att de fick rida lite längre 😊

Själv har jag ridit Njola då Mirja var snäll och passade Lisa (Lea var på skolan). Började med ett skrittpass hemma på gräsplanen och idag gick de rätt bra. Lugn och fin, inte överilad. Avslutade med att skritta ut en liten sväng. Blev tillräckligt för att damen skulle bli svettig 👍

Igår kväll så bakade jag och Mirja (läs Mirja) kolakakor, så idag har jag ätit så de gör ont i magen 😐 vilken karaktär man har 😁



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0