Ridlekis 6

Då är ännu en ridlekislektion avklarad 😊 Lea hade turen och fick rida Mulle Bus igen, ingen kunde vart med nöjd! Dom har fått gått över bommar stående i lätt sits och tränat på att rida lätt i trav 👍 känns bra när hon får ut till bilen och konstaterar att hon tycker om att rida!


Själv har jag vart till ridhuset med Njola idag och de känns som att vi börjar ha figurerat ut varandra nu. Skönt att kunna skritta lugnt på lång tygel och att hon inte reagerar just när man hoppar upp 😊 lite svettig blev hon så jag slängde på Boettäcket som jag köpte till Vinur för nästan 10 år sedan, knappt använt alls på dessa år. Varken Vinur eller Birta har de passat på men de satt som en smäck på Njola! 


Lillan är inte bra än, blir de inte bättre till efter helgen så får vi ringa veterinären.. Å jag som inte ens fått hem senaste räkningen än 😬

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0