Lat, trött, less

Mig beskriven med tre ord just nu!

Idag blev de panelande av väggen, jobbat en timma och så lekt lite med Njola i volten. 
Eftersom hon bara har en framsko så blev de till att vara hemma och eftersom de är så halt i volten blev de jobb i skritt. Jobbade med leken "look at me", hon börjar fatta grejen. Tänk om jag hade lite grus så de inte var så halt där, då hade vi kunnat göra även i trav/galopp. För att sedan kunna göra de med henne lös. Lillan är bra på den leken 😊👍 Njola kommer bli de med sedan!

Hade tänkt gå till ridhuset ikväll med Lillan, men eftersom ett av orden i rubriken var lat så förstår ni hur de blev! Får ta mig i kragens morgon. Förhoppningsvis får Njola på sig sin sko i morgon med 👍

Glömde nämna att jag masserade på Njola igår, hon tycker fortfarande att de är lite skumt men slappnar av stundvis. Inte lätt å hamna här med alla konstigheter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0