Helgen är slut!

Inte för att de spelar så stor roll men de är ändå skönt med helg 😉

Igår blev de inte mycket vettigt gjort här hemma, vi handlade, målade tavlor, umgicks och åt middag med trevliga vänner 😊
Köpte dukar att måla på från Dollarstore, så jag och Lea målade medan Lisa sov. 
Leas tavla, den är inte klar ännu men hon jobbade på med glödande iver 👍😊

Min tavla, funderar på om jag ska utmana ödet och försöka göra ett handavtryck från Lisa på den i svart eller kanske i vitt? Om man gör de i vitt så finns det i alla fall möjlighet att måla över om de skiter sig 😬

Idag har vi börjat rikta upp väggen här ute, plockat undan möbler för vintern och lite annat smått å gott. 
Red Njola också, vi tog skogen bort till uteridplanen och sedan några varv där. Gick ok men jag längtar till att rida lektion 👍 
Lillan tappade ju en sko i förrgår så jag hoppas hon får på sig den i morgon. Hon ser ut som en flodhäst så motion vore på sin plats!

Har för övrigt haft en sån period då jag saknat min fina fux otroligt mycke. Okomplicerad och knatade fram precis överallt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0