Diskutera

Jag är fascinerad av dessa grupper där man ska diskutera saker på tex Facebook eller andra ställen. Vissa ställer en fråga och blir nästan arg när andra kommer med idéer och tips, varför fråga? Sedan har vi de som vill ha tips och idéer som bara får svar på vad dom inte bör göra?

En intressant fråga som dök upp var "vad kan jag göra med min 1,5åriga häst". Alla svarar inget låt den vara i stor flock. Kreativt svar? Tänkas om man inte har den möjligheten eller faktiskt vill göra något ändå eller ändå "konstigare" att dom står i stor flock och man trots detta ändå vill göra något 😱
Kom igen hästen lär bli normal även om den hanteras innan 3 års ålder kanske till och mer bättre och hållbarare? Fast förståss alla travare, galoppörer osv de är nog döende 😜

Skämt åt sidan, god ton och lite tänk utanför boxen vore nog inte helt fel ibland 😉

Själv har jag endast pussat på mina bebisar idag och gett dom vatten!
Lisa har fått en ny mössa idag 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0