De går fort..

Förstår inte var tiden försvinner! Dagarna bara avlöser varandraoch man har ingen riktig koll på vad som gjorts när. Men vi gör ett försök på de senaste dagarna!

Måndagen blev de lite jobb och sedan hann jag kika lite på Lillan. Hon såg (med mina ögon) OK ut. Avslutade dagen med Zumba och jag är nog inte skapt för dans 😬

Tisdagen bjöd på lite mer jobb och så ett pass på uteridplanen på kvällen med Njola. Hon var lätt i gasen så skritten ville bli överilad, tölten lite passtaktig men traven gick rätt ok ändå. Kan ju inte  gå bra jämt heller! Svettig blev hon så damerna fick sova inne inatt.
Avslutade dagen med att se på Fifty shades of grey tills klockan var alldeles förmycke. Så i kombo med sen kväll då har Lisa vart snorig inatt.

Idag är de då alltså onsdag och eftersom Lisa vart snorig så har jag knappt sovit alls inatt -trött som f*n..
Har i vilket fall skrittat Lillan en sväng i skogen, eller ska jag säga betongknulen? Tycker de kändes snett när jag red och givet så var lädren ojämna upptäckte jag när vi kom hem. 
Njola har diarré, kan kanske bero på hösilaget hon fick igår och nej de va typ bara 1kg. Ingen feber hade hon i alla fall och i övrigt pigg. Så vi tog och tränade skritt här hemma på gräsplanen. Vill få henne avslappnad så hon inte blir överilad, lättare sagt än gjort. Tror bestämt jag behöver rida för Sara typ nu helst igår! Dessutom så blir hon väldigt tjock i benen när hon sovit inne på natten 😕 visst de går ner när hon rört sig ett tag, men ändå.

Eftersom jag inte sovit och de gått halvkasst med hästarna så var de en sån där "sälja hästarna och flytta till Spanien dag. Alternativt dra täcket över huvudet och gråta en skvätt! 
Tyvärr är inget av alternativen aktuella när man har barn, bara bita ihop och se glad ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0