Spenderarbyxorna 😬

Nu tror jag bestämt att jag får ta och ta av mig spenderarbyxorna 😬 
Men lite bra känns de ändå att de nu står en bra hästtransport hemma på gården! Köpt mig en Henra amazone -06 idag. Lite frostig kanske 😜

Blev en tripp till ridhuset ikväll med Njola. Började rätt dåligt med att hon tränger sig ut i vänstervarvet, precis dom förra gången. Funderade en stund och tänkte på vad Sara sagt om att leta efter att hitta balansen, hamna mitt över hästen. Så efter lite letande gick det bättre! Avslutade med tölt på stor åttvolt  och de kändes verkligen toppen 😊 bärigt, taktrent och mjukt! 
Om 2 veckor borde min nya sadel komma också! Blir nice 👍


De bästa åt de bästa 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0