Min tur

Igår red Lea lektion och idag var det min tur! Farmor och farfar var snälla och passade tjejerna under tiden 😊

Njola skötte sig riktigt bra, som oftast 😉 matte skötte sig helt ok också, känns att hon börjar bli starkare då hon klarar av att putta mig omkring lättare. På gott och ont!
Blev fokus på att rakrikta hals och kropp både i tölt och trav samt att få lugna avsaktningar. Några galoppfattningar tog vi och ja även där går de bättre och bättre. Ja sammanfattningsvis är jag otroligt nöjd med min ponny och de känns att det är dags att ta de lite lugnt ett tag. Men de får bli först efter jag provridit min sadel nästa vecka 🙊 (håller tummar och tår att den hinner komma hela vägen upp till Norrland). 

Så är de i alla fall, nu blir de idol och invänta sambon ❤️ sedan mocka och in med de svarta bebisarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0