Ibland

De finns tillfällen, inte ofta men ibland, som jag skulle vilja spy galla här vitt och brett. Som tur är så har jag oftast vett nog att inte göra de, skulle kunna bli så taskig stämning då 😉
Men idag är verkligen en sådan dag! 

Nåja, till övrigt idag. Fredrik jobbar så tjejerna och jag har vart hemma själva. Blev lite pyssel och lite madrassåkning för att sedan få middag hemma hos mormor och morfar! 

Nyss vart ute och nattat hästarna, vilket underbart vinterväder de är ikväll. Sånna här kvällar tycker till och med jag om vintern😊 synd man inte kunde ut med ponnyn en sväng, får bli en annan kväll!

Lea i snön, undan gick de😉


Nu har allt mitt te fått fina namnlappar 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0